بالإسكندرية :: ستارت اب هادل 15 Startup Huddle Alexandria

الحياة عبارة عن فرص ونجاحك بيتحدد حسب عدد الفرص اللي قدرت تستغلها وتتعلم منها!

ولأن مجال ريادة الأعمال مجال بينمو كل لحظة، أفضل طريقة تتعلم من خلالها حاجة بتكون عن طريق إستخدام الطريقة العملية ، مناقشة الأمور مع شخص عنده خبره أكبر وإيجاد إجابات على أسئلتك مبنية على أسس سهلة وواضحة.

Startup Huddle Alex بالتعاون مع icealexandria هو حدث شهري بيجمع بين المبدعين المهتمين بمجال ريادة الأعمال ومساعدتهم في توسيع دائرة معارفهم في مجتمع رواد الأعمال وينموا مهارتهم من خلال الإستماع لتجارب أتنين من أصحاب ال Startups اللي بيتم إستضافتهم.

في الجزء الأول من الإيفينت كل مشروع بيعرض فكرته ، الطريق اللي كل مشروع أخده لتحقيق الفكرة بالإضافة للتحديات اللي واجهوها ، الجزء التاني بيكون مخصص للأسئلة والمناقشة بين أصحاب ال startups والحضور بشكل يفيد الحضور من خبرتهم وكمان لو لسه في أى تحديات بتواجه ال startups ممكن يناقشوها معاهم لمحاولة الوصول لحلول عملية.

الأيفينت لكل اللي عايزين يعرفوا أكتر عن مجال ريادة الأعمال ويتواصلوا مع منظومة ريادة الأعمال في مصر أكتر، أصحاب الشركات الناشئة أو اللي لسه بيبدأوا مشروعاتهم ولكل أصحاب الخبرات اللي عايزين يشاركوا خبراتهم مع رواد الأعمال المبتدئين.

هنستناكوا الخميس 28 فبراير من 5:00 م – 9:00 م فى مقر أيس أليكس.

العنوان: عمارة 47 على محطة ترام شارع سوتر مباشرة بجوار بنزينة موبيل الدور الرابع

التكلفة: 50 جنيه، سجل من هنا: https://goo.gl/forms/iRkKGfyMVrZ8u9rL2

تابعوا الأيفينت عشان تعرفوا موضوعنا في Startup Huddle Alex 15 وال Startups اللي هتكون معانا من خلال صفحة الإيفنت علي الرابط التالي ::

https://www.facebook.com/events/2547748625241860/

فعاليات ستارت اب هادل تنظمها كلاً من :: ” مكسبي ” – و – GEN Egypt برعاية شركة تطوير مصر